[BBCie-announce] Reisborrel

BBCie bbcie at A-Eskwadraat.nl
Wed Nov 1 15:40:48 CET 2006

Geachte A-Eskwadraaters,

Morgen zal tijdens de Reisborrel de bestemming bekend gemaakt worden van
de Reis (vandaar de naam, uiteraard). Natuurlijk is iedereen daar heel
benieuwd naar, en zowel namens de BBCie als de Reiscommissie hoop ik op
een grote groep belangstellenden. Dus kom voor de Reis en blijf voor de
pret!

Tot morgen in de Minnaert bovenkantine,

namens de BBCie,
borrelende groeten,
-Joren

PS: Vanaf heden zal ik dus, en niet Sjoerd, de aankondigingen verzenden.
Helaas was dat deze week sowieso de enige mogelijkheid geweest: Sjoerd
kampt met een kwakkelende gezondheid, en zit nu jammerlijk thuis. Ik
neem aan dat wij hem allemaal beterschap toewensen :)
                                             . ' . '. '. '
B B Cie                                       '  ' '  '
i o o                                       |########|
e r m      Sta jij ook zo droog?            |########|
l   s                                       \        /
i   i                                        \      /
j   e              Of zo?                     \    /