[BBCie-announce] intro reünie borrel

BBCie A-Eskwadraat bbcie at a-eskwadraat.nl
Fri Oct 28 13:02:59 CEST 2011

beste borrelaars,

Wegens omstandigheden wordt de de komende borrel op donderdag 3 november wel
gehouden maar zal het niet de intro-reünie borrel zijn.

Het wordt gewoon een gezellige borrel waarbij je op de foto kunt met je
commissie voor in de almanak. Dus doe een keer je haar goed en kom naar deze
borrel :)

De intro reünie zal nog worden aangekondigd op een andere datum.

Groet!

De BBCie