[BBCie-announce] ZevenWereldBierenBorrel

Alexander Melchior Alexander at A-Eskwadraat.nl
Wed Feb 8 17:34:20 CET 2012

Beste Sabine,

Goed om te horen dat jullie er ook voor mij zijn, is er teminste nog iemand
die voor me klaar staat terwijl ik hier gewoon in het koude maar veel te
koortsachtige Nederland verblijf. Stelletje gekken op schaatsen. Ik heb het
eigenlijk meer te doen met de zwemmers, die mogen jullie ook nog wel een
hart onder de riem steken;
http://www.speld.nl/2012/02/08/nog-geen-duidelijkheid-over-friesche-zwemzesdaagse/
.

Moet je de kaart op de borrel kopen of kan dat al eerder? En zit hier ook
weer een lekkere hartige snack bij om de smaken wat te neutraliseren of
moet ik meteen maar tosti's gaan bestellen? :P

*burp*

--Alexander