[BBCie-announce] Sportquizborrel

sabine oudt bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Feb 22 14:31:47 CET 2012

Lieve Borrelaars,

Weten jullie welke dag het morgen is?
Morgen is het donderdag 23 februari, de dag van de Sportquizborrel! En nou kunnen jullie
natuurlijk reageren met: “Oh nou, zo'n bijzondere dag is dat toch
niet?” Maar daar trap ik mooi niet in!

Want ik weet wat het gros van jullie op
de zondagavond doet. En jullie gaan mij niet wijs maken dat jullie
dit voor jullie plezier doen. Ik heb Studio Sport zelf ook wel eens
gezien. Zo leuk is het niet.

De enige reden dat jullie elke
zondagavond aan de buis gekluisterd zitten is de A-Eskwadraat
Sportquizborrel! Welnu, morgen kunnen jullie laten zien dat al die
uren niet voor niks geweest zijn!

Weet jij welke wielrenner ook wel 'De
Das' genoemd werd? En weet jij welke A-Eskwadrater zijn exacte
geboortedatum deelt met Luis Suárez? Kom naar de Sportquizborrel en
bewijs jezelf!
 Sportquizborrel,Donderdag 23 februari,vanaf 16:30uMiBoKa

Een sportieve groet,
Sabine
BBCie

P.S.: Een stukje poëzie speciaal voor