[BBCie-announce] Top 2000 Afterborrel met Quiz!

sabine oudt bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Jan 18 23:32:11 CET 2012

Lieve Borrelaars,

Het is alweer een tijdje geleden sinds
de vorige borrel.
Ik weet dat het een zware tijd geweest
is. De winter is ook eigenlijk helemaal niet zo heel leuk meer, als
Kerst en Oudejaarsavond achter de rug zijn en louter kou overblijft.
Maar ik beloof jullie, jullie lange wachten zal niet voor niets
geweest zijn.. Want morgen is de Top 2000 Afterborrel met Quiz!

Een van de hoogtepunten van het
borreljaar, maar ik wel zeggen, want de Top 2000 biedt voor elk wat
wils..

Want of je nou meezingt met Nick en
Simon, of met Simon and Garfunkel, de Top 2000 heeft het.
En of je nou op ABBA danst, of op
Nirvana, de Top 2000 heeft het.

En of je nou graag Meat Loaf lust, of
Hot Chocolate, de Top 2000 heeft het.
En of je nou van Grolsch houdt, of van
Hertog Jan, de BBCie heeft het.
En de BBCie heeft meer dan dat, want
morgen hebben wij niemand anders dan POP-Professor Boersma, die
jullie mee zal nemen in de wondere wereld die Muziek heet. In een
door hem zelf geschreven quiz zal hij de mannen van de jongetjes
scheiden. Weet jij alles van de popgeschiedenis en durf jij het aan?

Morgen: Borrel!

MiBoKa, vanaf 16:30u.
De quiz begint om 17:30u en je kunt je
ter plekke inschrijven.