[BBCie-announce] Beach Party Borrel

sabine oudt bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Jun 14 14:00:39 CEST 2012

Lieve borrelaars, Ik weet het, gisteravond was even niet leuk. En je bent een beetje teleurgesteld. Maar weet je wat het is? Het is wel rond de 30 graden in Oekraïne! En wij Nederlands zijn nou eenmaal niet gemaakt om in dat soort temperaturen te gaan sporten..En gisteravond had natuurlijk een hoog "Kom op nou jongens! Gas op die lolly!"-gehalte, maar zou jij na 70 minuten nog flinke sprinten kunnen trekken in dat klimaat? Nou ik niet. Daarom moeten we het onze jongens van Oranje niet teveel kwalijk nemen. Ze moeten gewoon nog even acclimatiseren.  Waar ik wel erg goed in ben bij dat soort temperaturen is op het strand zijn. (Het bewijs hiervan hangt trouwens door het BBL en Minnaert.. Geen idee hoe die foto gevonden is..) Heerlijk! Afwisselend zwemmen, beachballen, schelpen zoeken en zonnen. Kijk, dat kunnen wij Nederlanders als geen ander! (Kuilen graven daarentegen..) Zo acclimatiseren wij op ons gemak! Daarom nodigt de BBCie jullie vandaag uit voor de Beach Party Borrel! Om gezellig met z'n allen te doen waar Nederlanders echt goed in zijn. Bier drinken in de zon!En dat is nog niet alles! Als je in zwembroek of bikini komt krijg je een gratis corona! (En als je als meisje alleen in zwembroek komt of als jongen in bikini, dan krijg je er twee!)   Kom dus vanmiddag allemaal naar de Beach Party Borrel! Vanaf 16:30u. En dit keer niet in de MiBoKa, maar voor het Minnaert!  Zonnige groeten, SabineBBCie P.S. Geen zorgen, zo tegen zondag zal het Nederlands Elftal ook wel geacclimatiseerd genoeg zijn om de Portugezen met 4-1 in te pakken!