[BBCie-announce] De armpje-drukborrel

BBCie bbcie at A-Eskwadraat.nl
Thu Oct 18 13:57:16 CEST 2012

Geachte Borrelaars,
Het is vandaag een trieste dag. Ondanks dat de gure herfstwind van
gister vandaag is gereduceerd tot een warm lentebriesje, moeten we met
pijn in het hart verder met de BBCie-announce zonder Sabine als
afzender. Na een jaar met liefde en verve  voor de BBCie stukjes te
hebben geschreven, behoort het tijdperk Oudt nu tot het verleden.

Tenminste, als ik dat mag geloven. Volgens de website heeft Sabine
immers vanaf 1993 tot 2012 in de BBCie gezeten, wat toch een klank van
onwaarschijn aan zich heeft hangen. Leuk zo'n nieuwe website, maar
klaarblijkelijk onbetrouwbaar. Wat ik nu dus ook in twijfel trek is of
Sabine überhaupt tot de groep van oud-BBCie-ers behoort. Bestaat
A-Eskwadraat eigenlijk nog wel? Het staat op de site dus het zal wel
niet waar zijn. Of belangrijker, is er vandaag wel een borrel????

Daar heb ik dan weer het antwoord op. Het is mij een eer en waar
genoegen u te mogen aankondigen, namens de huidige afvaardiging van de
BBCie, onder de zinsspreuk: "De nieuwe leden zitten er al vanaf 1993 in
en Oudt-leden ook!!": ER IS EEN BORREL!!!!!

Dus kom van 16:30 tot 19:00 allemaal naar de MiBoKa en neem je sterkste
arm en de grootste hoeveelheid druk mee die je in je hebt, want het is
de Armpje-Druk borrel.
Tot zo,
Willem
BBCie