[BBCie-announce] SQ-Borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Feb 27 21:52:27 CET 2013

Geachte Borrelaar,
Ik fietste net van de unie naar huis, daarvoor moet ik via een viaduct. En
dat is geen klein viaductje van een paar scheten hoog, maar een flinke
knoepert van een puist in het horizontale landschap. Halverwege de klim
haal ik een betraand jochie van een jaar of acht in die op een tweetal
fietslengtes achter zijn moeder aan rijdt. Dat moeder op kop reed kwam niet
doordat ze zelf zo fit was, misschien was ze zelfs een beetje te dik, maar
eerder omdat haar kind met een veel te groot verzet aan deze col begonnen
was.

Precies op het moment dat ik dit merkwaardig peloton inhaal, schreeuwt het
jochie met een door wind en tranen wegwaaiende stem: "Die stomme fiets, die
loopt mij altijd te naaien!".  Moederlief, duidelijk niet geraakt door deze
uitroep, kijkt moeizaam achterom en roept terug: "Armstrong huilde toch ook
niet toen hij van zijn ploegarts na drie salbutamol, vijf epo en zeven
bloedzakken ook nog een elftal anabole steroïden moest nemen? Zet gewoon je
versnelling zachter..."

Weet jij ook precies welke doping Armstrong per Tour nam? Of wat je
versnelling zachter zetten is? Dan is de traditionele sportquiz borrel van
komende morgen iets voor jou! Omdat het doel van deze quiz kennis is en
vooral niet lichamelijke fitheid, zijn de tosti's vanaf morgen blijvend in
prijs verlaagt naar het magische bedrag van tachtig halve centen.
Maar maak je geen zorgen, de BBCie weet best dat je het liefst van huis
weggaat met een totaal van tweehonderdtwintig halve centen in de geldbuidel
en dat er naast een tosti ook graag een speciaal biertje in kan. Omdat wij
niet de slechtste zijn, introduceren we daarom het volgende concept: 'Het
Speciaal Bier van de Biweek'. Dat is een speciaal bier voor de prijs van
een bier!!! Kan je gewoon een tosti en het Speciaal Bier van de Biweek
krijgen van de 1 euro 10 die je biwekelijks aan rente op je spaarrekening
erbij krijgt.

Snap je nog steeds niet wat hoeveel per week kost, wat het nut is van een
spaarrekening waar je twee keer per maand geld vanaf haalt of waarom de
paus vanaf morgen met pensioen gaat? Kom nu maar gewoon naar die f*cking
borrel, dan leggen we het je daar wel uit.

Locatie: MiBoKa
Tijd: 16:30-19:00
SBB: Korenwolf

Toedels,