[BBCie-announce] Parallel-Kamer-borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Jan 10 13:50:38 CET 2013

Geachte Borrelaars,
Een gelukkig borreljaar toegewenst!!
Voor dat je denkt dat ik weer aan het zeveren ben, nieuwjaar was immers al
een week geleden;
De BBCie-statuten definiëren dat een nieuwjaar pas begint bij de eerste
succesvolle borrel van het kalenderjaar. Dus.

Daar wij graag met de hele vereniging vooruit willen en met geen enkel lid
in het verleden willen blijven hangen, gaan we vandaag maar weer borrelen.
En aangezien we een informatica student spraken die op 2 januari al een
tentamen had, hebben we het thema zo gekozen dat de informatici onder ons,
de essentie het best zullen bevatten. Parallel programmeren, parallel
borrelen, bijna hetzelfde. Natuurkunde snappen het ook nog; parallel
universumpje hier, parallel borreltje daar, ze doen niet anders. Helaas
vallen wiskundigen buiten de boot, het heeft niks met evenwijdige lijnen te
maken. Maar om hen dit jaar ook te gemoed te komen, wordt de volgende
borrel de 'hexagonale bi-piramide'-borrel; 1 borrel verdeelt over drie
verdiepingen en acht verschillende kamers.

Maar we gaan dus parallel borrelen met die saaie, vervelende leden die op
wintersport zijn. (Ik ga er vanuit ik voor deze zin volgende week geen
klappen hoef te vangen aangezien mij verteld is dat ze in Oostenrijk aes2
te veel op anschluss vinden lijken dus het blijft daar in de spam-filters
hangen. Hoop ik...)
En om er voor te zorgen dat we echt de hele vereniging bereiken, inclusief
de zo genoemd bi-wekelijkse Pim-pam-pet spelers, is de borrel vandaag in
'de Kamer' himself. Dus komt allen borrelen in de kamer tussen 16:30 en
19:00.
Tot zo!
Willem
BBCie