[BBCie-announce] De K'lere-borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Jan 24 10:54:57 CET 2013

Beste borrelaar, A-Eskwadraatlid,

 Wederom heeft de BBCie zichzelf overtroffen met het bedenken van een thema
voor de borrel van vanmiddag: de kolere borrel. Na nachtenlang vergaderen
en brainstormen was dit het beste waarmee ze konden komen. Meteen hierop
werd ik benaderd om de announce te schrijven, wat ik niet begreep, want wat
heb ik nu met cholera te maken? Na het raadplegen van de agenda op de
website kwam ik erachter dat het thema niet met diarree of uitdroging te
maken heeft, maar dat het echt “heel kut” gaat worden, zoals de volwassen
leden van deze commissie het omschrijven.

 Maar wat maakt deze borrel dan nu zo anders als andere borrels? Goede
vraag! Ik heb namelijk altijd gedacht dat het maken van borrels met als
thema “heel kut” de doelstelling was van de BBCie. Gelukkig heb ik alvast
een kijkje mogen nemen in de plannen voor vandaag. Speciaal voor deze
borrel is er besloten fris zonder prik en lauw bier te serveren. Ook wordt
de sfeer om te huilen en draait er wederom slechte muziek. Daarnaast is het
bier nog steeds 70 cent, wat in de goede oude tijd 60 cent was (ja, ook
A-Eskwadraat helpt mee aan de inflatie en koopkrachtinperking). Maar de
absolute top-reden om niet te komen is dat het voltallige BBCie gezelschap
aanwezig zal zijn.

 Hoe hard ik het ook probeer, ik kan me geen reden bedenken om te komen.
Mijn advies luidt: kom gewoon toch, want we gaan onze bi-wekelijkse
donderdagborrel echt niet laten verpesten, omdat een paar snotjochies van
de BBCie dat besloten hebben. Wie denken ze wel niet dat ze zijn. Maar
mocht je nu, volledig begrijpelijk, toch gedemotiveerd zijn om te komen:
studievereniging Sticky geeft in hun gezelligheidskamer een gratis borrel
vanaf 17:00!

 Groet,

De al-dan-niet gepensioneerde, mysterieuze Tostimeister