[BBCie-announce] De karaoke-borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Mar 6 23:41:42 CET 2013

Geachte Borrelaar,

Misleidende titel. Eigenlijk is het de reis-uitzwaai borrel. Maar onder het
motto "niet voor het zingen het land uit", verrijken we deze borrel met
muziek. Of beter gezegd, we verrijken de borrel met jullie versterkte
stemgeluid.

Stop meteen met je avondsessie singstar en spaar je stem voor morgen, we
gaan alles namelijk ook opnemen en naar rtl sturen. Voor je het weet ben je
ontdekt als zanger, wordt je live op tv tot BN-er gekroond terwijl je van
een duikplank afspringt en als je dan 's avonds laat uit je champagnebad
stapt denk je nog eens terug aan die goede oude tijd dat er gewoon twee
borrels in zeven dagen tijd waren. Tuurlijk, na je gefaalde huwelijk en je
derde buitenechtelijke kind raak je zo aan drank en jazz verslingerd dat je
in je delirium boven van onder niet meer weet, maar je hebt wel geleefd! Op
je eenzame sterfbed vraag je je af: 'Waar zijn mijn vrienden gebleven, waar
in mijn leven ben ik ze kwijt geraakt?' Je oude herinneringen bekijkend,
bedenk je je het bestaan van de studiereis! Je stopt met jezelf aanstellen
(aka menstrueren), gaat naar de borrel die een bi-week van nu verwijdert is
en verenigt je aldaar, instantaan genezen, met je vaste kliek borrelaars.

Dus kom naar de borrel en wordt ontdekt zodat je ook bij de volgende borrel
bent!! Het SBB'tje dat deze week de stem zal smeren: Leffe Bruin.
Tot morgen,
Willem
BBCie