[BBCie-announce] KB'er got talent - Borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu May 30 12:47:03 CEST 2013

Geachte Borrelaars,

Me hoofd werkt vandaag een beetje raar. Misschien ken je die dagen wel. Je
fiets naar de unie, er poept een vliegend object bijna op je voorband en
het enige dat je denkt is: Whaaa, een vooghel die ze reet niet afveegt!! Nu
weet ik wel dat volgens geen reet hebben maar een soort slecht gedefinieerd
gat waar al dat drappige sap uit komt, maar toch.

Ander voorbeeld. We hebben afgelopen gister een nieuw blik supermentra
(correct meerfout van mentor toch?) opengetrokken, en het enige waar ik aan
moet denken is dat superman-thor een Avengers verwijzing is. Daarnaast
vindt ik het raar dat die andere nieuwe verzameling mensen uit 1 mens
bestaat die zestig minuten gaat busreizen (kandidaat bus't uur).

Misschien moet ik mezelf maar beperken tot de inhoudelijk mededelingen voor
het echt heel gênant wordt. Het is namelijk klaarduidelijk dat in het
hertogdom dat ik de ziel in mijn hoofd noem, het een grote janboel is. Maar
wel een karaktervolle janboel. Kuch.

Dus in tegenstelling wat op de poster staat:
SBB: Hertog Jan Karak*t*er
Locatie: Mi*On*Ka (bovenkantine is vervuilt met protonen en van die
radioactieve rommel wil je wegblijven)
Tijd: 16:30 - Het eind van de borrel

Tot zo!
Willem