[BBCie-announce] Sportquizborrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Feb 27 02:09:20 CET 2014

Geachte Borrelaars,

De leuke dingen gebeuren in het oosten op het moment. Voorbeeld; In Rusland
(topografisch geheugensteuntje; ga naar Wit Rusland en loop door tot het
zwart van de homofobie ziet) bezigen ze tegenwoordig het anti-homobeleid
opstandige clitorissen fysiek onbereikbaar achter slot en grendel te
zetten. Toch grappig.
Nog zoiets; in Sotsji hebben ze een alarmnummer gemaakt voor als je extreem
vermoeid bent geraakt door het feit dat alle atleten de Xenos voor hun
doping gebruiken. Je kan nu 'put uit' sms'n naar 6464 als je het de komende
week eens een keer niet over die vermaledijde olympische schaatsspelen wilt
hebben en ik ben ondertussen wel toe aan een gesprek dat niet over
andermans zweetdruppels gaat. En om mij te pesten; Vandaag een sportquiz,
jottem!!

Iets zuidelijker; Turkije, ben ik de enige die het gek vindt dat de zonen
van Ergodan niet in mijn fietsen uitbetaald krijgen? Oke...
Maar in ieder geval; Kiev, dat is mooi. Dat hele omringende land is nu
bezig 1 crimineel te vangen en criminelen vangen, daar kunnen jullie nog
wat van leren. De BBCie heeft dit seizoen al twee leeftijdsmisdadigers te
pakken gekregen die naar de borrel waren gekomen om alcohol te drinken. De
schoften. Hier geldt overigens het volgende; als je een 18 minner met
alcohol ziet, meldt het de BBCie, want daar zou je zomaar alcohol voor
terug kunnen krijgen (iets met alcohol status quo of zoiets).

Als laatste; vanuit de A-Eskwadraatkamer bezien is de borrel in het oosten,
super leuk!!

*Biertrio:* *1. *Vis Italian Lager, *2.* Maximus Brutus, *3.* Machete
Double IPA (verkrijgbaar bij de betere boekverkoop en in kleinere getalen
op de borrel zelf)
*Locatie:* Minnaert Bovenkantine
*Tijd:* 16:30 - 18:30

Tot zo,