[BBCie-announce] Intro Reünie Borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Oct 16 00:41:35 CEST 2014

Geachte Borrelaars,

Tja, ik ben een beetje blanco. Is ook al weer de derde announce die ik
schrijf voor een borrel van type "Intro Reünie Borrel". Ben dus naar
inspiratie op zoek gegaan en nee; ik ben niet gaan blowen. Op één of andere
magische manier kwam ik bij mijn eerste BBCie notulen terecht, geschreven
op 22 november 2012. Dat is een boekwerk van 15 A4tjes waaruit ik graag
even de volgende zinnen wil citeren:

"Jitse toont hoe ongewenste intimiteiten werken. Willem is niet blij met
deze actie aangezien hij het lijdend voorwerp is. Toch laat hij zich niet
opJitse om tot geweld over te gaan, wat een schatje."

Als deze dijenkletser niet afdoende motievatie biedt om morgen naar de
borrel te komen, dan weet ik het ook niet meer.

*Locatie:* MiBoKa
*Tijd:* 16:30 - 18:30
*Bier Thema:* Van het weekend is het bockbier festival, vandaar dat de
koelkast volgeladen is met heerlijke bocken, sommige van welke al een jaar
lang in onze kelder lopen te rijpen en nu nog mooier van smaak zijn dan hun
nieuwe editie! Probeer bijvoorbeeld de Brandt Dubbelbock, zeer erg lekker.

Tot op de Borrel,
Willem
BBCie