[BBCie-announce] nieuw jaar nieuwe voornemens

bbcie at a-eskwadraat.nl bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Jan 15 09:41:08 CET 2015

Beste borrelgangers,

Vanmiddag is het dan eindelijk zover: de eerste borrel van 2015. De eerste
borrel waar je je goede voornemens even lekker aan de kant kan zetten.
Want laten we eerlijk zijn, het goede voornemen om voortaan van 9 tot 18
te studeren gaat toch niet lukken. Je kan dus net zo goed om 16:30 bij de
borrel zijn.

Net als vele heeft ook de BBCie goede voornemens. We willen dit jaar
namelijk meer gaan organiseren en doen. Dit voornemen heeft daadwerkelijk
kans van slagen aangezien de BBCie zijn eigen kwaliteiten kent. We zijn
namelijk niet goed in dingen doen maar wel heel erg goed in andere dingen
laten doen. We zijn er zelfs zo goed in dat we het organiseren van de
activiteit hebben weten uit te besteden. Er is namelijk tijdens de borrel
de mogelijkheid om mee te doen met het NK doen georganiseerd door de
AxiCie.

De borrelgangers die nu in tranen zitten, wees niet bang bijna al uw
trouwe gezichten staan gewoon achter de bar. Ik zeg hier bijna omdat er
één gezichtje is die de andere kant van de bar verlaten heeft: onze lieve
Willem. Uit deze announce blijkt wel dat Willem een echte BBCie'er is
omdat hij mij nu dit werk laat doen. Willem, bedankt voor de inzet van de
afgelopen jaren en hopelijk kan ik jouw succes met de announce evenaren.

* locatie: Minnaert Bovenkantine
*tijd: 16:30-18:30
*bonusfeit: Je krijgt niet alleen de BBCie maar ook de AxiCie

Groeten
Stef
BBCie