[BBCie-announce] (Godzijdank)Borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Jun 11 02:00:13 CEST 2015

Lieve borrelaars,

Naar aanleiding van het het debacle van vorige week heb ik besloten om deze week een aangenaam zakelijke announce *zonder* audiovisuele component op de wereld te zetten.

Het borrelseizoen is bijna ten einde, de borrel van vanmiddag is de laatste zuivere BBCie-borrel van collegejaar 14-15. Er is geen thema of (slecht) excuus, we gaan geheel pretentieloos lekker borrelen. Het weer wordt goed, zorg maar gewoon dat je er bij bent.

Dan nog twee dingen: allereerst het megalomane biertrio. Vanmorgen ligt er bij de boekverkoop een aantal megalomane biertriokaarten. Megalomaan? Megalomaan. Tien euro voor een Emelisse Black IPA, Struise XXX Rye Triple Bourbon Barrel Aged Reserva 2012 en een Fuck Art This Is Advertising van To Øl. De oplage is buitengewoon beperkt dus zorg dat je er vroeg bij bent.

Ten tweede: vanaf vanmiddag ben ik voor het eerst sinds oktober 2011 weer een gewone borrelaar, de (Godzijdank)Borrel is de laatste BBCie-borrel die ik vanaf de goede kant van de bar zal meemaken. Tijdens de borrel zal er voldoende mogelijkheid zijn de BBCie te feliciteren met dit heugelijke feit.

Even resumé:
(Godzijdank)Borrel
16:30-18:30
MiBoKa - Buiten!