[BBCie-announce] De Euro-bestaat-nog-borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Nov 11 17:00:34 CET 2015

Lieve borrelaars,

In de tijd dat de borrelplanning gemaakt werd (afgelopen augustus), was IS
nog beter bekend als ISIS, was een boot gezonken voor de kust van Sicilië
nog nieuws en was er nog geen foto van een jongetje op een Turks strand.

Wat wel nieuws was, de (onder meer) Griekse schuldencrisis. Als het nu over
Griekenland gaat dan zijn het de duizenden vluchtelingen die er dagelijks
doorheen trekken (niet het toerisme waar ze op hoopten afgelopen zomer).
Wat is het laatste nieuws dat je hierover gehoord hebt?

In Oekraïne werd heftig gevochten. Maar ik kan nergens nieuws vinden wat de
nieuwste route naar de andere kant van de wereld is nu er ook niet meer
over Egypte gevlogen wordt. Wat ik wel weet is dat de zware wapens bij het
front weg zijn. Maar het aantal schoten dat de afgelopen week is gevallen?
Geen idee.

Wat hieruit blijkt, nieuws is alleen nieuws als het nieuw is. Vandaar,
vergeet alles hierboven en focus op het nieuws dat er donderdag een borrel
is. Alle A-Eskwadraaters die hun college ontvlucht zijn zullen altijd
welkom zijn bij een BBCie-borrel.

Samengevat:
De Euro-bestaat-nog-borrel
Locatie: MiBoKa