[BBCie-announce] Simulium Intermedium-borrel

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Sep 30 13:01:39 CEST 2015

Lieve borrelaars

Het jaar is weer begonnen. De eerstejaars zijn niet meer de enige op wie we
de borrels promo richten. Dus het is weer tijd voor een announce.

Dit jaar wat meer consequentie dan het afgelopen jaar, niet iedere week een
andere schrijver. Zeker geen video's. En ik zal hard mijn best doen om de
verhalen beter of in ieder geval korter te houden dan drie dronklappen op
een bank.*

Dat gezegd hebbende is donderdag de simulium intermedium-borrel. En nu
vragen jullie je natuurlijk af, wat moet een kriebelmug nou met een eigen
borrel? Wel, nu er sterke bewijzen zijn voor stromend water op mars en
Nederland een gele jurk inzet om in de VN veiligheidsraad te komen is het
tijd om eens filosofisch te zijn en te bedenken dat al het leven heilig is.
Ja, ook dat beest dat 's nachts rond je oor vliegt en je wakker houd. Of
het nou een plan is van een hogere macht of stom ongeluk is, het beestje
zorgt er voor dat je het leven overdenkt en moord niet langer alleen
overdenkt.

Kortgezegd, miljoenen jaren van evolutie die voor het ultieme irritante
dier hebben gezorgd.

Samengevat:

Locatie: MiBoKa

Dag: 1 oktober