[BBCie-announce] SNiC borrel donderdag 20 oktober

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Thu Oct 20 11:26:19 CEST 2016

Geachte borrelaar,

Hierbij de announce voor de borrel van vanmiddag o.d.z. "Beter laat dan
nooit". Normaal ontvangen jullie de announce ruim 24 uur van tevoren, maar
dit keer niet. Ik bied hier mijn oprechte excuses voor aan. Even serieus,
echt oprecht. Ik zal mijn uiterste best doen om dit nooit meer te laten
gebeuren, want dit kan natuurlijk echt niet.

Ervan uitgaande dat mijn excuses zijn aanvaard, wil ik jullie graag
mededelen dat er vanmiddag weer een heuse borrel is. Naast het feit dat dit
weer een ouderwetse BBCie-borrel is, zal het SNiC, Stichting Nationaal
Informatica Congres, hun evenement promoten. Er zullen geen Snickers
aanwezig zijn, wel tosti's.

Tot vanmiddag op de borrel!

Met SNiCkende groet,
Namens de BBCie,