[BBCie-announce] Dow Jones borrel - donderdag 23 februari

BBCie bbcie at a-eskwadraat.nl
Wed Feb 22 21:45:16 CET 2017

Geachte borrelaar,

Zoals bekend zijn de prijzen van al onze drankjes op de borrels altijd
hetzelfde en betrekkelijk laag. De realiteit werkt echter anders. Prijzen
zijn onderhevig aan grote fluctuaties veroorzaakt door inflatie,
marktwerking en concurrentie. Om dit verschijnsel te illustreren zal de
borrel morgen geheel in het teken staan van de echte wereld. Elk bier heeft
een eigen prijs, bepaald door een vraag en aanbod systeem.

Prijzen zijn echter niet het enige dat variabel is bij de BBCie. Er vindt
een wisseling van de wacht plaats als auteur van de uiteraard altijd
gewilde, lekker lezende, goede grappen bevattende announce. U zult nu vast
denken: "Och wat fijn, een andere auteur van de announce". Ik kan u echter
verzekeren dat het vanaf nu alleen maar erger wordt. Daar ik mij kan
voorstellen dat u de flauwe woordgrappen en het geneuzel over bier en
tosti's onderhand helemaal zat bent, moet u zich voorbereiden op nog veel
flauwere grappen, waarvan u hoogstwaarschijnlijk niet eens wist dat ze
konden bestaan. We hebben het hier dan ook over de heer Wilmer Smilde als
nieuwe announce schrijver. Dat wordt nog wat.

Graag verwelkomen wij ook ons nieuwste lid in de BBCie: Kyle. Achter de bar
heeft hij al laten zien dat hij flink kan ploeteren wanneer dat nodig is.
Een schattig moment vandaag was dat hij zei dat ie morgen tot 17.00 college
heeft en daarom pas na 17.00 naar de borrel kan komen. Dit is natuurlijk
niet hoe het bij de BBCie werkt. De borrel begint om 16.30, dus dat
betekent dat je tot 16.30 naar college kan. Maar goed, ieder beginnend
BBCie-lid maakt fouten.

Ik verwelkom u morgen allen graag op de Dow Jones borrel voor een heerlijk
goedkoop of duur biertje!

Met prijsfluctuerende groet,
Namens de BBCie,
Samuel van Beek