[phpBB] Ik ken je wachtwoord

Charles L Clark andreas.moeller at nexiu.de
Tue Feb 11 20:43:02 CET 2020

Hallo,
Uw computer is besmet met mijn malware, RAT (Remote Administration Tool), uw browser is niet bijgewerkt / gepatcht,
in dat geval is het voldoende om gewoon een website te bezoeken waar mijn iframe wordt geplaatst om automatisch geïnfecteerd te raken, als u meer wilt weten - Google: "Drive-by exploit".

Mijn malware gaf me volledige toegang en controle over uw computer, wat betekent dat ik toegang heb tot al uw accounts (zie wachtwoord hierboven) en ik kan alles op uw scherm zien, uw camera of microfoon inschakelen en u zult er niets van merken.
Ik heb al uw privégegevens verzameld en IK HEB U OPGENOMEN (via uw webcam) TEVREDEN ZELF!
Daarna heb ik mijn malware verwijderd om geen sporen achter te laten. Ik kan de video naar al je contacten sturen, op een sociaal netwerk plaatsen, op het hele web publiceren, inclusief het darknet, waar de zieke mensen zijn, ik kan alles wat ik heb gevonden overal op je computer publiceren! Alleen jij kunt mij verhinderen dit te doen en alleen ik kan je in deze situatie helpen.

Breng exact 850 EURO met de huidige bitcoin (BTC) prijs over naar mijn bitcoin-adres. Het is een heel goed aanbod, vergeleken met al die vreselijke shit die zal gebeuren als ik alles publiceer!
Je kunt bitcoin hier eenvoudig kopen:
www.paxful.com
www.coingate.com
www.localbitcoins.com
www.coinbase.com
of controleer op bitcoin ATM bij u in de buurt, of Google voor andere uitwisselaars.

Je kunt de bitcoin rechtstreeks naar mijn adres sturen, of eerst je eigen portemonnee maken: www.login.blockchain.com/en/#/signup/, dan ontvangen en naar de mijne sturen.

Mijn bitcoin-adres is: 1JFMPzqXsJmK6WzmnVrwZnPDUwDdkKGQxD
Kopieer en plak mijn adres, het is (hOoFdLeTTerGevoEliG)

Ik geef je 3 dagen om de bitcoin over te dragen! Omdat ik toegang heb tot dit e-mailaccount, weet ik of deze e-mail al is gelezen. Als u deze e-mail meerdere keren ontvangt, zorg er dan voor dat u deze leest, mijn mailerscript is zo geconfigureerd en na betaling kunt u het negeren.
Na ontvangst van de betaling, zal ik alles verwijderen en kun je je leven leiden in vrede zoals voorheen.
Werk de volgende keer uw browser bij voordat u op internet surft!