[Sportcie] Verontschuldiging en Announce

Franziska . frannii11 at hotmail.com
Mon Sep 8 16:33:12 CEST 2014

Lieve announcelezers,

Zoals jullie hebben gemerkt, ging het vandaag niet helemaal goed met de announce. Dit kwam door wat interne aanpassingen maar het is nu helemaal geregeld. Nja de announce was dus ff gesloopt en werd ons nieuwe mailadres. Maar als het goed is, hebben jullie niet net onze notulen ontvangen.

Dan ook nog even een mededeling waar deze announce voor is bedoeld! Want we gaan weer enorm vette activiteiten organiseren dit jaar. Zoals binnenkort: ultimate frisbee, de goededoelensjoelborrel en nog veeeeeeel meer. En vergeet vooral niet om nog snel een Seizoenskaart te kopen en goed te sparen voor onze SportCie plaatjes. Want je wil ze echt hebben.

Tot snel.

Groetjes, Franziska
ps: Heb je mij in het goud, ik wil graag ruilen!